رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بدون تردید نمایش شب گذشته رونالدو بی ارتباط با آرا اعلام شده توسط مربیان ، بازیکنان ، روزنامه نگاران و اعضای کمیته فنی فیفا که اکثرا به سود مسی است ، نبوده است.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

-شب گذشته دیدار دو تیم رئال مادرید و بورسیا دورتموند در شرایطی با تساوی 2-2 به پایان رسید که کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره‌ی پرتغالی تیم رئال مادرید به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های خود نبود و بدون تردید بدترین بازی فصل خود را نمایش گذاشت.

در این دیدار کریستیانو فوق العاده آشفته و عصبانی بود و هیچ‌گاه نتوانست در سطحی که از او انتظار می‌رفت ، ظاهر گردد. او بارها پاس‌های اشتباه صادر کرد ، بارها موقعیت‌های گل را از دست داد و در تمامی صحنه‌ها نیز واکنش‌هائی عصبی و دور از حالت طبیعی داشت.

بطور حتم علت این وضعیت و نمایش رونالدو در دیدار با دورتموند ، آرا اعلام شده در چند روز اخیر توسط مربيان ، بازیکنان ، روزنامه‌نگاران و اعضای کمیته‌ی فنی فیفا بوده است که در نهایت توپ طلا را برای چهارمین بار در دستان لیونل مسی ، رقیب جدی رونالدو برای دریافت این جایزه قرار خواهد داد و این اتفاق به شدت برای رونالدو گران تمام خواهد شد و عذاب‌آور خواهد بود ، آن‌هم برای ستاره‌ای که با جسارت می‌گوید که اگر می‌توانست خود را به عنوان برترین بازیکن معرفی می‌کرد !!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:44 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید